7. januar 2022

Idræt i Bøgebjerg IF åbner igen

Kære alle i Bøgebjerg IF

Så er de nyeste udmeldinger for kultur- og idrætslivet netop kommet, og vi må nu åbne op for idrætten igen.

Vi vil dog fra bestyrelsens side henlede opmærksomheden på følgende vedrørende nærkontakt og fremmøde i hallen.

Vi har i bestyrelsen vedtaget et forsigtighedsprincip der betyder, at hvis man er nærkontakt til en smittet, så skal man ikke møde op i hallen førend man har fået et negativt svar på sin pcr-test (på 4. dagen for sidste kontakt med den smittede). Dette gælder alle i foreningen og uanset myndighedernes anbefalinger til hvornår man bør gå i selvisolation.

Husk at du skal bære mundbind fra du træder ind i hallen, til du går på banen. I cafeteriet skal der bæres mundbind når du ikke sidder ved et bord.
Det er ikke muligt at benytte omklædningrum lige pt. Mere info følger.

Vi håber på jeres forståelse.

Har man spørgsmål til ovenstående kan man kontakte sin udvalgsformand eller et medlem i bestyrelsen.

På vegne af bestyrelsen

Bestyrelsesformand i Bøgebjerg IF