18. februar 2022

Præsentation af formand

Jeg hedder Morten Kjærgård Christensen, og på bestyrelsesmødet i december 2021 blev jeg valgt som formand for Bøgebjerg IF af bestyrelsen.

Dermed indtræder jeg også som en del af forretningsudvalget, som blev præsenteret i forrige nummer af Bøgebladet.

Jeg er 36 år og bor på Østergyden i Aastrup.

Oprindeligt kommer jeg fra Ringsted på Midtsjælland, men flyttede hertil sammen med min kone Gunhild i 2016.

Jeg er uddannet i historie og idræt på Københavns Universitet, og har undervist som gymnasielærer siden 2010.

For tiden studerer jeg geografi og geoinformatik i København, samtidig med jeg er ved at afslutte en master i gymnasiepædagogik på SDU.

Af idræt startede jeg ud med at dyrke fodbold og svømning, og senest har jeg prøvet kræfter med floorball og ultimate-frisbee.

Idrætsmæssigt har jeg en meget bred interesse for de forskellige discipliner.

Jeg anser ikke mig selv som værende topatlet inden for nogen bestemt idræt, men finder stor glæde ved den fysiske aktivitet og de sociale fællesskaber der opstår i foreningsregi.

På det seneste har der ikke været så meget overskud til at dyrke organiseret idræt, men til gengæld er landskabet omkring os garant for nogle flotte og varierede gåture, særligt når man som jeg interesserer sig for det naturgeografiske og kulturhistoriske landskab.

Jeg håber dog, at mit fremtidige engagement i Bøgebjerg IF giver anledning til, at jeg kommer i gang med foreningsidrætten igen.

Jeg har ikke tidligere været involveret i Bøgebjerg IF, men efter at være blevet formand er min forhåbning, at jeg inden for den kommende tid får set alt det, der sker i foreningen, og får hilst på så mange som muligt rundt på de forskellige hold.

Jeg synes, at jeg er blevet taget godt imod af dem jeg indtil nu har mødt i hallen, og ligeledes har den øvrige bestyrelse også været gode til at gøre det nemt for mig at træde ind i bestyrelsesarbejdet, og samarbejdet er allerede rigtig godt.

Morten Kjærgård Christensen

Se alle nyheder