Padel

Har du lyst til at have det sjovt og få motion samtidig så kom og spil padel med os.

Vi arbejder hårdt på at få etableret en bane ved hallen, men lige nu har vi lejet os ind på banerne med Faaborg Tennisklub. - og vi har bolde og bat, så det eneste det kræver er at du møder op.

Faaborg Tennisklub ligger Stadionvej 7, 5600 Faaborg. Der er lidt parkering på stadionvej, og ellers er det muligt at parkere ved Kalekovej og så gå op forbi tennisbanerne.

Nederst her på siden kan du altid se hvornår vi spiller. Du tilmelder dig pr. gang ved at klikke på ”book” ude til højre for den enkelte dato, og det koster kr. 50,00 prr gang (du kan ikke bruge multikontingent). Der vil løbende blive lagt hold op.

Vi har oprettet en facebookgruppe som hedder Bøgebjerg IF – padel https://www.facebook.com/groups/557079115991831/

Her vil vi lægge information ud og medlemmerne kan skrive sammen og evt. aftale at tage ud og spille sammen osv.

Kender du andre der kunne have lyst til at være med, så inviter dem gerne ind i gruppen.

Har du spørgsmål skal du bare kontakte os. Mail og telefonnr. står til højre her på siden

Du skal være oprettet som medlem
for at kunne tilmelde dig hold.

Men ikke hvis du er oprettet i forvejen.

Opret nyt medlem

Formand: