Indoor Cycling

Træningstider

Mandag 18.00 - 19.00 (Ruth)
Torsdag 18.00 - 19.00 (Ruth)

Hen over foråret har Mette været forhindret i at cykle, da opsatrt på nyt job har taget meget af Mettes tid. men hun håber at kunne være tilbage på cyklen igen til august. Det vil desværre være meget begrænset med morgenhold, da både Ruth og Mette har fuldtidsjob..
Længere nede på siden kan du altid se holdene et par uger frem. I nogle uger kan enkelte timer blive aflyst. Følg med på facebook, brug det blå facebook link til højre.

I Bøgebjerg IF cykler vi efter musikkens takt, så da nogle sange er langesomme og andre hurtige, så cykles der altid i flere forskellige takter. Vi garanterer sved på panden og et smil på læben. Vi er 2 instruktører i klubben som hver har vores musiksmag, så du kan også finde et hold der passer dig. Der er plads til alle på vores hold, er du helt ny så hjælper vi dig gerne i gang. og det er helt okay at sidde mere ned i starten indtil formen bliver lidt bedre. Alder er heller ingen hindring. så kom endeligt og få en prøvetime, kontakt gerne Mette inden, så finder vi også nogle sko du kan låne, vi har lånesko i de fleste størrelser.

Kontingent

Pr. måned: 175 kr.
Pr. gang:  35 kr.

Nybegyndere kan låne cykelsko. Vi har de fleste størrelser. VIl du gerne prøve at cykle med på holdet så send en SMS eller ring til Mette Gerber. Så kan du få mere info om holdene.

Multikontingent giver også adgang til at cykle alt det man vil på vores Indoor Cycling hold.

Du skal være oprettet som medlem
for at kunne tilmelde dig hold.

Men ikke hvis du er oprettet i forvejen.

Opret nyt medlem

Mette Gerber Jensen
Nørrevænget 6
5600 Faaborg
mette@gerberjensen.dk

Tryk på den time du ønsker at deltage i, og tryk derefter Book og betal.