Information om Bøgebjerg IF

Bøgebjerg Idrætsforening er stiftet den 18. juni 2007, ved en sammenlægning af Vester Åby Ungdoms & Idrætsforening, Åstrup Skytte Gymnastik & Idrætsforening og Pejrup Gymnastikforening.

Foreningens formål er at samle sine medlemmer om sport og samvær, samt andre aktiviteter efter hovedbestyrelsens bestemmelser.

Bøgebjerg Idrætsforening har i dag ca. 350 medlemmer som er fordelt på badminton, fodbold, gymnastik, håndbold, senioridræt, volleyball, indoor cykling, jumping fitness og bordtennis.

Bøgebjerg Idrætsforening er en forening, hvor mange aktive medlemmer har deres gang, og hvor mange trænere, ledere og bestyrelsesmedlemmer gør et stort stykke frivilligt arbejde, som for langt de flestes vedkommende er ulønnet. I vores forening lægger vi stor vægt på det sociale. Det er næsten lige så vigtigt som motionen.

Men der er altid plads til nye medlemmer og andre der har lyst til at give en hånd med eller starte nye aktiviteter til gavn for Bøgebjerg Idrætsforening, så hold dig ikke tilbage for at blive en del af foreningen.

Nærmere oplysninger om de enkelte afdelinger kan fås ved henvendelse direkte til den enkelte afdeling.

Børneattest:
Foreningen har besluttet at der skal indhentes børneattester på de trænere som træner børnehold i klubben.