Håndbold kontingent 2022/2023

Kontingentregler:
Alle spillere kan prøvetræne 3 gange i vores håndboldklub.

Der udskrives kontingent 2 gange pr. sæson.

Ved opstart før november betaler man for 1. halvdel af sæson. 1 halvdel af sæson slutter 31/12 mens 2. halvdel af sæson starter 1/1 og slutter ca. 1/4.

Ved opstart efter 1. november betaler for ½ halv sæson

Spillere som er startet og har trænet mere end 3 gange og som holder pause eller stopper skal betale kontingent for ½ sæson selvom de er skadet, arbejder eller ikke ønsker at træne længere. Man skal tilmelde sig holdet samt batale kontingent før man kan skrives på holdkortet til 1. kamp. Turneringen starter slut september/start oktober også slutter 2. halvdel af turneringen i slutningen af marts eller i starten af april

Spillere som stopper til jul betaler kun for første halvdel af sæson.

Spillere som først starter op efter jul betaler kun for anden halvdel af sæson.

Er spillere på efterskole eller lign. skole og ikke træner men man ringer efter dem til kamp skal der ikke betales kontingent.

Man kan ikke spille håndbold på hjælper basis(kun blive ringet efter) uden at betale kontingent med mindre ovennævnte regel med skole kan dokumenteres.

HVIS KONTINGENTERNE IKKE BLIVER INDBETALT BLIVER SPILLERCERTIFIKATET LÅST FAST OG MAN KAN IKKE SKIFTE OG SPILLE I NOGEN ANDEN KLUB INDTIL KONTINGENTET ER BETALT. DE ANDRE AFDELINGER FÅR LIGELEDES BESKED OM AT VEDKOMMENDE IKKE HAR INDBETALT EFTER ENDT SÆSON SÅ DER IKKE KAN OPSTARTES ANDEN SPORT I BØGEBJERG IF HVIS KONTINGENTET HÆNGER HOS OS.