Kontingentregler

Alle spillere har ret til at prøvetræne 3 gange i vores fodboldklub. Ved 4 træning eller første kamp betragtes spilleren som tilknyttet et turneringshold og er derfor kontingentpligtig.

Der udskrives kontingent 2 gange pr. år.

Spillere som er startet, har trænet mere end 3 gange og som holder pause eller stopper skal betale kontingent for hele sæsonen selvom de er skadet, arbejder eller ikke ønsker at træne længere.

Spillere der skades i optakt til sæsonen og som ikke når at deltage i den aktuelle sæson, betaler ikke kontingent for den sæson.

Ringes der efter spillere for at stille hold, skal de indkaldte spillere ikke betale kontingent. Spillerne skal stadig skal være spillerberettiget og registreret i kluboffice.

Man kan ikke spille fodbold på hjælper basis (kun blive ringet efter) uden at betale kontingent med mindre ovennævnte regel kan dokumenteres.

HVIS KONTINGENTERNE IKKE BLIVER INDBETALT, BLIVER SPILLERCERTIFIKATET LÅST FAST, OG MAN KAN IKKE SKIFTE OG SPILLE I ANDEN KLUB FØR KONTINGENTET ER BETALT. DE ANDRE AFDELINGER FÅR LIGELEDES BESKED OM AT VEDKOMMENDE IKKE HAR INDBETALT EFTER ENDT SÆSON. SÅ DER IKKE KAN OPSTARTES ANDEN SPORT I BØGEBJERG IF HVIS KONTINGENTET HÆNGER HOS OS.