Jumping Fitness

Nu kan du hoppe dig i bedre form, mens du sveder og har det super sjovt!

Få pulsen op på en svedig og sjov måde.

Jumping® Fitness er super effektiv træning, hvor der hoppes på små trampoliner. Træningsformen styrker balance og kondition og træner kernemuskulaturen. Trampolinens støddæmpende virkning gør, at led ikke bliver belastet på samme måde som f.eks. ved alm. hop eller løb. Musikken er høj og intens og der hoppes i flere forskellige grundtrin så træningen er sjov og udfordrende også for de øvede, som nu har hoppet med i et par år.

Holdet er for både kvinder og mænd. Hvis nogen tror at mænd ikke kan jumpe, så tager de alvorlig fejl. Vi har gennem tiden haft flere mænd på holdene.

Takt og koordination er ikke et must, man kan sagtens få pulsen op selvom man ikke hopper i takt med de andre. Det med takten og koordineringen af ben og arme samtidig, den kommer med tiden.

Jumping® Fitness er tre gange mere effektiv end løb, hvilket blandt andet skyldes den konstante tyngdekraftsændring, der medfører at mere end 400 muskler bliver aktiveret samtidig. Så hele kroppen bliver rørt under de 60 min. træning, det er ikke kun hurtige serier Birgitte og Line laver, der er også styrke sessioner med blandt andet squats, armbøjninger samt andre styrkeøvelser.

Ønsker du en gratis prøvetime så kontakt Helle Clausen på tlf: 5115 8479 (send gerne en sms) så booker hun en trampolin til dig. Medbring drikkedunk samt et håndklæde.

Du skal være oprettet som medlem for at kunne tilmelde dig et hold.

Opret nyt medlem

Helle Clausen
hecl@fmk.dk

Tilmeld og betal for 35,- pr. gang

Betal kun pr. gang du jumper – book en plads nedenfor: Tryk på den time du ønsker at deltage i, og tryk derefter Book og betal.